30; Close up filter ♥

Jag vann close up filtret i Tidstjuvens tävling. Jag är superglad nu. Har skickat iväg ett mail och hoppas på att få filtret nästa vecka. Men nu ska jag sätta mig och kolla på film med D.

Jag har fått ännu en idiotkommentar från personen utan liv, kul. Men vafan, har man inget liv så har man inte. Men nu får ni ha det så bra. Jag ska äta godis och sväva på små lyckomoln.

Pusspuss,

Postat av: Pia

Grattis till vinsten! Din bild var speciell, ingen traditionell "tråkig" bild på en krokus utan du hade egen komposition.

2011-04-22 @ 22:18:04
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aww, tack för att du skriver om mig i din blogg!!! (L)(L)... Tycker iaf att den som drar från en fest för att se på film är personen utan liv.



åååhhh..!

2011-04-26 @ 16:28:42

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback