17; Do you wanna be my esterbunny?

Sitter och tittar på TV. Har inte varit inne på min bloglovin sen i fredags och inte varit inne på bloggen sen i onsdags. Aktiv chey. Hade 105 nya inlägg när jag loggade in på datorn. Men då hade jag redan gått igenom sju bloggar på ipoden. Så om ni vill kan jag ju tala om vad jag gjort sedan i onsdags.

I torsdags skulle jag egentligen tränat men jag hade ont i halsen så D sa att jag inte fick träna. Så vi fikade med kladdkaka, chailatte och cola på espresso house i vasastan och myste istället. Sen så åkte vi hem till mig och jag städade med D's hjälp. Efter det kom min mormors sambo och hämtade mig och min bror. Och på torsdagkväll sov vi där.I fredags var jag i skolan och lullade runt. Vi försökte få tag på modeller till ett projekt. Men det gick inte alls bra, får se om det dyker upp några imorgon. Får se hur det blir. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Modellerna börjar ta slut, och även kompisar som vill ta sig till kba. Efter skolan åkte jag hem till D. Vi lagade god mat och myste. Alltid lika lyckad fredag kväll.


Igår åkte vi till slottskogen och var där och spelade kubb och grillade. Det blev en del dricka för vissa. Men det var bara en sån blev jobbig. Fast, han var mest jobbig mot sin flickvän. Så det var inte så farligt. Däremot var det två av killarna som sög all energi ur en. Haha, var trött redan vid sju. Och då åkte vi hem och kollade på filmen BTK.

Idag har jag bara slöat. Jag och D spelade zombiedelen av COD ett tag idag och såg social network. Var kul.

Men nu ska jag fortsätta kolla på TV och äta efterrätt.


Postat av: Muahhaa

men guuud!



Släpp loss lite lilla gumman!

Fest = Fest! Det betyder inte att man ska hem och se på film! Då pajar man festen!



Vilka var elaka mot dig? goossiegoobiioeboo!



2011-04-19 @ 21:36:01

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback