37; Friday i'm in love.

Fredagar är bra.

Studiebidraget har kommit idag också. Och jag fick fyrahundra från skolan. Så nu är jag nästan rik. Ska dock låna ut en del av pengarna. För jag är snäll.

Så jag ska nog köpa en grill. Så D och jag kan vara sociala imorgon.

 

 

Det misstänks att jag ska få ett G på matteprovet sen. Haha. Det känns ju faktiskt okej. Även om högre inte varit fel. Just nu har jag foto som vanligt. Lyssnar på Rally och mina kompisar som skrattar åt en kille som spelar super mario.

Ska egentligen redigera bilder på Emma från igår men redan redigerat fyra. Det får räcka för idag. Slutar ju ändå om en halvtimma.

Detta är inlägg nr 40.


Postat av: bea

koden för ikon blabla :D



<LINK REL="SHORTCUT ICON"

HREF="bildadressen här">



sätt in den under <head>, ganska högt upp ligger den.

i kodmallar, framsida etc.. :)

2011-04-29 @ 12:41:34
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback