22; i'm alive.

bea! thilda! Kolla denna länken! Tror ni kommer uppskatta det.

Idag är de strålande solsken och jag ska till tandläkaren. Ska promenera dit så jag ska fota till mitt two-projekt. Helgen har varit bra, har ätit ute, gymmat, spelat cod och sovit en del. Jag och D var även och kollade på nya filmer på Movieline och vi köpte fyra stycken. En som jag ville ha :) Illusionisten, även filmerna Hannibal och Röd Drake. Såg när lammen tystnar i fredags. Eller nästan, jag somnade efter halva filmen så D stängde av och spelade cod medan jag sov. Stackarn.

Igår grillade vi här hemma. Revben, mums.

Men nu har jag ätit klar så ska ner och duscha. Luktar lunt, faktiskt rätt mysig lukt men inget man går ut i kanske. Haha, sen blir det shorts och converse i det mysiga vädret.

 

Puss på er hoppas ni har lika mycket sol som jag.


Postat av: Bea

ÅH SÅ SÖTA!!!!

2011-04-18 @ 09:51:51
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback