19; jag ska sjunga dig ljuva sånger.

Idag är det inte onsdag. Försöker installera msn på min dator just nu och hoppas på att det kommer funka. Är med i en tävling just nu där jag kan vinna ett close-up filter. Hoppas på att jag vinner det.

Imorgon har jag nationella prov i svenska och hoppas på att det kommer gå bra. Ska försöka plugga lite matte sen förhoppningsvis. Om jag kan få talen från bea bara. Jag är smart och glömmer min mattebok i skolan. Duktig chey lixom.

Missade desperate housewives igår. Ska försöka se det på söndag. Just nu kollar jag på two and a half men. Är trött och har dumt nog bitit av min nagel, men jag har i alla fall städat. Imorgon ska jag försöka träna ordentligt. Beror på hur trött jag är efter fem timmars prov. Haha. Men försöka duger för mig.

Det tog mig en kvart att skriva så här lite. Men bara hälften av msn installationen har gått. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Vad kan jag skriva mer? Jag borde göra mackor typ nu för det är reklam. Och jag ska få en cola av mamma när hon kommer hem som jag kan ha när imorgon.

Note to myself: Gör mackor.


Postat av: Malin

Jag har en canon eos 5D!

2011-04-13 @ 20:11:11
URL: http://mrswolf.se
Postat av: Malin

Jag har väldigt stor bländare, 1.4! sedan redigerar jag bilderna i photoshop, har gjort dem svartvita och lagt på lite gul ton

2011-04-13 @ 20:15:36
URL: http://mrswolf.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback