35; Jag sparar allt du slänger, allt det fula,allt som stör, men det har blivit svårare att skydda det som är skört.

Detta är ett inlägg som dampade igår, onsdag, så här kommer det igen. Uppdaterar en gång till sen.

 

Idag är det det imponerande nog onsdag. Fortfarande inte kommit in i att vi är dag fel. Men det är okej. Bara en och en halv dag kvar i skolan nu. Härligt.

 

Idag fick jag hem mitt close-up filter och fotat lite med det. Är väldigt glad över det måste jag säga. Är helt underbart att fota med och bilderna blir jättebra! Kommer ta massa fina bilder imorgon tror jag. Ska även köpa en tröja och en jacka imorgon. För hundra kronor. Kan ju inte bli bättre. Förutom en sak. Jag har redan en vårjacka. Fast jag använder inte den. Eller min jeansjacka. Så det får bli bra. Är värt. Minns däremot inte hur min tröja såg ut. Måste leta upp den på hennes blogg.

 

Kollar på greys anatomi. Imorgon ska jag ett; gå till skolan, två; fota med emma, tre; åka hem och städa, fyra; åka och köpa tröjan och jackan, fem; åka och träna, sex; åka hem till D. Nu börjar programmet ta slut. Och jag ska snart gå och lägga mig. Tror allvarligt det är tisdag och jag ska upp tidigt imorgon. Men nope. Det är onsdag och det är torsdag imorgon. Så är'e.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback