38; Körskolan och andra helgsaker.

Har precis gjort webtest på körskolans hemsida. Det gick ju.. bättre än förra gången. Fick 44 av 70. Då blir man underkänd. Inte bra. Men det går framåt och det är typ mördartråkigt. Men jag måste ju klara det för att få övningsköra med pappa. Han tycker man ska kunna trafikreglerna för att få köra bil? Men det kan ju inte ens dom som haft körkort i tjugo år typ :<

 

Jag har fått en grill. Fattar ni hur jävla cool jag är? Jag har en egen jävla grill. Egentligen har jag två. Och jag har en egen påse kol och grillbestick fattar ni hur cool jag är? Tror faktiskt ni är helt chockade. Och då måste jag säga detta då; den ligger i en väska! Och jag har kylväska i väskan till grillen. Men jävlar ni måste vara helt borta nu.

Haha.

 

Ska nog gå och sätta mig framför TV:n nu istället för att sitta i köket. För då kan man multitasking ;) och kolla tv och datorn samtidigt. Okej? Pusshej.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback