32; love to be me.

Idag är det tisdag och jag var i skolan.

Bara det att jag har skola igen är svårt är greppa även om jag bara varit ledig i nio dagar. Det är dessutom lite svårare nu när vi hoppade över måndagen och kör direkt på tisdag istället. Men nu är det iallafall bara tjugofem dagar kvar i skolan. Sen är det bara att steka i solen en månad innan jag börjar jobba.

 

Satt och kollade med min kompis på våran frånvaro i skolan. Jag tycker jag har rätt mycket frånvaro. Men det visade sig att jag hade fel. Jag har 71 timmars frånvaro, medan hon har 257 timmars frånvaro.

 

Var inne på H&M också och kollade på en tröja jag vill ha. Blir 199 kronor fattigare. Men mycket gladare under sommaren. Massa gräsfläckar, check.

Ska snart skriva ett inlägg om gud, troende och liknande.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback