13; so much time, so little to do.

Och så var ännu en helg till enda och ytterligare en mördande måndagsmorgon här. Men denna veckan kommer nog gå rätt fort ändå. Ska mysa med D i helgen och försöker komma på mat som inte är för krävande att laga. Hoppas på att jag har ork att träna på fredag, annars får jag träna på lördag i alla fall.

Är fruktansvärt trött. Och har svårt att förstå varför. Har sovit rätt mycket i helgen, vaknade till och med av mig själv i morse en halvtimma för tidigt. Och igår vaknade jag inte förens klockan var kvart över ett. Hade egentligen planerat att vara hemma två och hjälpa till med förberedelserna för min brors kalas men så blev det inte. Jag och D kom dit samtidigt som resten av gästerna. Så himla lyckat, och jag var supertrött hela dagen eftersom jag sovit alldeles för länge.

 

Händer inget speciellt denna veckan egentligen men känns ändå som att det kommer gå fort. Just nu är jag väldigt sugen på glassen som står i D's frys. Har typ ett halvt kilo godis hemma hos honom också! Måste dock köpa digistivekex *note to myself*



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback