27; What if God was one of us?

Idag är det träning som står på schemat igen. Höhö. :))))) Ska även träna imorgon och kanske lördag. Köra ett pass på måndag också kanske? Ska ju ändå träna på tisdagen så. Bara att köra på innan skolan sätter igång igen känner jag.

 

 

Vi börjar den tjugosjätte igen. Då är det fyra dagar kvar av april. Sen är det maj kvar. Det är trettioen dagar kvar i maj. Det betyder att efter lovet är det trettiofem dagar kvar till sommarlov. Underbart. :) och då kan man faktiskt träna varannan dag typ. Inte för att jag kommer göra det men jag finner önsketänkande en bra sak. Jag kan ju faktiskt träna varannan dag på sommaren. Jag kan. Men jag är säker på att jag inte kommer göra det. Haha. Kanske, var trejde. Okej. Jag ska försöka med tre gånger i veckan fram tills jag börjar jobba, efter det får jag se hur mycket jag kommer göra.

 

Ligger och lyssnar på One of us – Joan Osborne på youtube. Om du trycker här kan du också lyssna. Den är fin, skulle vilja ha den på min ipod men youtube får duga. De verkar som det finns en kul diskussion att läsa under om vad låten handlar om. Ska göra det strax.

 

Föresten, nu tänker jag bara vara astråkig och säga så här: Vet ni vems nationaldag det är idag? Emos. Heheh. Skär-torsdag. Kul va? Inte ett dugg faktiskt men nu är det sagt. :))))) Ni gillar mig. Hoho.

 

Nu ska jag spela spel på min ipod och fortsätta lyssna om och om igen på låten. :)


Postat av: Tristangry

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-07-18 @ 07:13:26
URL: http://tristangry.blogbloc.com

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback