156; someday, somehow.

Hej alla ni söta.

Idag har jag fortsatt att vara duktig och varit och tränat. Det var faktiskt rätt kul att träna idag, vissa grejer är fortfarande jobbiga, andra går bättre. Har idioten på mitt träningsschema och jag dör typ varje gång jag ska köra den. Haha.

Efter träningen skulle jag äta något för det är tydligen viktig. Och jag lyckades hålla mig undan från feta saker som västkustsallad o sådant även om jag var jääävligt sugen på just det. Så åt en ost o skink macka med grovt bröd istället. Och valde joucie istället läsk. Även om joucien var jätteäcklig.

 

Och sen när jag o D kom hem så har vi badat och nu spelar D wii. Spelade förut men blev så himla varm så slutade. Nu är det augusti, och snart börjar tydligen skolan...

nu ska jag nog börja med maten snart.

Puss!


Postat av: Frida

Fast, juice är inte så nyttigt ändå

2011-08-01 @ 20:58:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback