158; mysdag / fuck people with so boring life they have to fuck it up for others.

Hej alla gullungar.

 

Det blev inte pasta carbonara. Det blev burger king istället. Men det blev fiskburgare och lite mer nyttigare än pommes med potatis swirls. Men, jag känner att det är viktigast att hålla sig unden godiset och chipsen.

Och imorgon ska jag iväg o träna så det är okej!

 

Sitter och kollar på gordons kitchen nightmares just nu med D. Får se hur länge vi är vakna idag. Verkar ju ändå inte bli jobb denna veckan i alla fall :(

 

en annan tråkig sak är att det verkar som en av mina favoritbloggar ska läggas ner på grund utav att bägaren rann över då någon snodde hennes identitet. Jag hatar människor ibland...

Men inte er. För ni är så braaaa.

 

Puss.


Postat av: amanda

re: kommer inte få fast dom :)

2011-08-03 @ 16:00:46
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback