159; Och det känns som om det var hundra år sen, eller om de va igår.

Jag gick inte till gymmet idag. Min kropp klarar tyvärr inte av det. Och jag vill inte pressa mig själv alldeles för mycket. Så åkte till stan och köpte en hårklämma och bröd istället och sitter nu hemma och slappar i den otroliga värmen. Kanske ska gå och lägga mig i solen en stund men får se.

 

Ska på bio senare idag. Se en film som hade premiär idag som heter Source Code som handlade om en man som återupplever en annans mans sista åtta minuter i livet. Verkar väldigt skum, men också bra. Jag gillar att ha mycket pengar så man kan gå på bio o så utan att känna att pengarna börjar ta slut.

 

Jag sitter och kollar efter cyklar på blocket och tradera just nu. Eller jag hade gjort om mitt internet dampat så mycket.

Men ha en fin dag. Puss.

Jag gick inte till gymmet idag. Min kropp klarar tyvärr inte av det. Och jag vill inte pressa mig själv alldeles för mycket. Så åkte till stan och köpte en hårklämma och bröd istället och sitter nu hemma och slappar i den otroliga värmen. Kanske ska gå och lägga mig i solen en stund men får se.

 

Ska på bio senare idag. Se en film som hade premiär idag som heter Source Code som handlade om en man som återupplever en annans mans sista åtta minuter i livet. Verkar väldigt skum, men också bra. Jag gillar att ha mycket pengar så man kan gå på bio o så utan att känna att pengarna börjar ta slut.

 

Jag sitter och kollar efter cyklar på blocket och tradera just nu. Eller jag hade gjort om mitt internet dampat så mycket.

Men ha en fin dag. Puss.


Postat av: m3lind4

Shiet vilken fin blogg du har! (:

Men vilken text skriver du med i dina inlägg?, riktigt fin!

2011-08-03 @ 21:43:32
URL: http://m3lind4.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback