161; to cute to be true.

Hejsan alla fina. Ni har ju blivit några fler också. Hihi.

Idag har jag inte gjort så mycket. Skulle tränat men min kropp sa ifrån så fick vila idag istället. Ska träna på fredag innan jag åker till Bea och så ska jag springa(?) med Bea på lördag. Så det löser sig allt.

 

 

Var på bio förut med D. Blev bara popcorn på bion idag. Och en mer. Så det var inte så farligt. Bion var rätt udda men bra. Source Code hette den, som jag tydligen redan skrivit. Den var värd att se på bio i alla fall. :) men det verkar vara rätt så okänd annars för jag har inte sett någon reklam för den innan.

 

Tänkte bara uppdatera er lite snabbt om min dag.

Puss


Postat av: Bea

Haha, jag får ta och springa imorgon och på fredag. Har inte tränat någonting senaste dagarna haha :p men lördag blir awesome!

2011-08-04 @ 00:46:21
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback