165; helg!

Hej alla fina.

Igår var vi hos bea och hängde typ. Skulle egentligen bli filmkväll men vi såg typ bara en halv film och sen så spelade vi spel och gick ner till havet och bara åt en massa. Hehe. Fast nyttiga saker. Bea och Olivia körde klädbad i havet, som Bea sen skyllde helt och hållet på Olivia när hennes mamma frågade vad dom hade gjort ;)

Efter vi hade spelat fyra omgångar av ett spel jag aldrig minns namnet på och lite ”jag har aldrig”-frågor så skulle Iza åka hem och vi andra beslutade oss för att sova. Vilket vi inte gjorde. Vi fortsatte med jag har aldrig ett tag till och sen låg vi bara och snackade en massa. Lyckad kväll måste jag säga.

Däremot sprang vi aldrig. Jag och Olivia har fått någon vana att åka jättetidigt från Bea. Idag åkte vi i alla fall 10 över elva. Senaste vi någonsin åkt därifrån. Haha.

Har fått Olivia att börja spela Wordfued också :)

 

Men imorgon ska jag åka till gymmet. Hehe. Ska bli skönt att få träna lite även om jag ätit rätt nyttigt i helgen. :) Men det är bara att fortsätta. Jag skall nå mitt mål. Eller, mina mål. Jag har bara satt upp prioritering på målen.

 

Kanske laddar upp lite bilder imorgon. Ska på kalas också typ så annars blir det på måndag.

Puss.


Postat av: Bea

sv: haha, nää.. väldigt bra på att tajma! hoho (;

2011-08-07 @ 13:30:15
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback