170; torsdag.

Hej sötnosar.

Idag är det jobb som gäller. Och senare ikväll ska
jag åka hem till D. Ska också försöka skicka iväg mitt
kuvert för att få biobiljetterna. Annars ska jag nog inte
göra så mycket. Är lite nervös inför jobbet idag då det
är en ny avdelning som jag har hört är rätt rörig. Ska
jobba där två gånger och funderar på om det kommer
vara två olika saker eftersom det är olika som jobbar.

 

Annars så händer det inte så mycket. Vi börjar skolan
om sex dagar. Hoppas på ett bra schema. Och att jag
ska få alla kurserna jag vill ha! Men nu var det nog inget
mer. Ska sticka till bussen strax.

 

Puss.


Postat av: Frida

En storlek större? Men det ser ju bra ut om man kollar på datorn ser jag nu.

Men på iPhones kan man ju dubbelklicka på en text så zoomar telefonen in automatiskt åt en. Det funkar inte på din blogg... ):

2011-08-11 @ 18:07:35
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback