171; money money money.

Hej.

Gick bra att jobba länge idag. Fick gå en halvtimma
tidigare också eftersom jag skulle ta bussen hem till D.
Tyckte jag var riktigt bra. Har även fått erbjudande om
jobb och har satt upp mig jobb på tisdag och onsdag kväll
nästa vecka. Mycket bra tyckte jag. Speciellt då skolan börjar
på onsdag klockan nio. Haha.

Men jag har kollat på det och det ska nog gå och lösa i alla fall
faktiskt. Är väldigt intresserad av att få lite septemberlön också.
Och det verkar som det blir det. Jobbat idag och i måndags och
har två söndagar kvar att jobba också. Och kanske nästa vecka
också då. Så det känns bra.

Körkort? Hoppas på det.

 

Nu har jag gjort texten på bloggen lite större också. Hoppas att det
blir bra såhär? Har inte riktigt samma problem på min telefon när
jag är inne o kollar men hoppas det fortfarande det ser bra ut.

 

Puss.



Postat av: Frida

Det ser bra ut nu!

2011-08-12 @ 12:02:09
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Härligt med lite inkomst istället för att bara ha en massa utgifter! :) Vad jobbar du med?

2011-08-12 @ 15:26:22
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

sv: Aha, på så vis. Kul med två jobb som är så pass olika varandra! :)



Jag hamnade lite efter med kommentarerna där ett tag, så du får ett sent svar nu istället. Visst kan vi bli brevvänner! :) Såna kan man aldrig få för många av och snigelpost är något av det roligaste som finns. :D Om du mailar din adress så ska jag skicka iväg ett brev så fort som möjligt.

2011-08-12 @ 16:09:10
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback