172; exercise is good for you.

Hej alla pigga o glada.

Idag har jag varit och tränat lite. Var ute och sprang
i skogen med D och på en fotbollsplan. Klarade det inte
alls länge men det kändes i hela kroppen. Helt sjukt hur
mycket det känns när man springer ute istället för när
man är på ett band och springer.

 

Men har även druckit en supergod smoothie. Med ägg i.
Väldigt udda. Men supergod. Hade även banan och jordgubbar i.
Annars så ska jag snart åka hem. Ska grilla med lite folk hemma.
Tyvärr fick jag aldrig mailet jag väntade på och ringde därför inte
Anna. Vet inte varför jag inte ringde Anna. Så måste göra det på måndag.
Verkligen! Komihågkomihågkomihåg.

På söndag ska jag jobba. Komihågkomihågkomihåg.

Jag har tappat bort hur vilken dag det är igen. :(

 

Puss.


Postat av: aidaho

vad söt blogg du har. Riktigt personlig, älskar den!

2011-08-12 @ 20:34:40
URL: http://aidaho.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Ägg i smoothie? Det låter aningen knasigt, men om du säger att det är gott så tror jag dig. :) Jag skrev förresten ett brev till dig igår, fast sedan kom jag på att jag kan ju inte posta det förrän på måndag... :P

2011-08-13 @ 12:35:32
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback