178; low update.

Hej finisar.

Inte skrivit på ett tag. Mest för att jag varit upptagen.
Jag har jobbat och varit i skolan. Blev jobb i torsdags också.
Men imorgon har jag ställt in. Jag pallar inte. Jag behöver
sova. Skulle upp 10 i sex liksom. Känner att det inte riktigt
hade funkat för mig.

 

Såg att jag har en bloglovin följare. Kändes bra faktiskt.
Hehe. Undra vem det kan vara... :) det påminde mig också
om att jag ska göra en ny blogg till textkommunikationen.
Eller faktiskt två. Så tänkte försöka med det nu.

 

Idag var jag och tränade. Kanske ska ut och springa imorgon
också. Får se hur det blir. Ska ju vila också. Så jag inte tröttar
ut mig för mycket. För det var ju därför jag inte ska jobba imorgon.
Ska även sätta mig och skriva ett brev till en viss någon. Hehe.
O kolla biobiljetter. Det är mycket nu.

 

Köpte mina vinterskor idag också. Hehe. På tradera. ♥ men det
kommer bilder när det kommer upp när dom kommer hem. Men
jag tror jag kommer bli kär i dom. Hehe.

 

Nu har ni fått lite ny info om mitt liv. Puss!



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback