182; en glädjedag. (och en litenliten besvikelse.)

Hej sötisar.

Idag var jag och mina fina vän Thilda på droppen i
nordstan för att kolla om vi kunde lämna blod. Tyvärr
kunde jag inte lämna blod eftersom jag har för lågt järnvärde.
Men Thilda hade ätit järn så hon kunde :)
Ska tillbaka dit om några månader och prova igen.

Annars har det inte hänt så mycket. Hade en tre timmars
lång samhällslektion som följdes av en inte lika lång textkommunikationslektion.
Sen gick vi till kungsmässa. På lektionen. Medan jag o Thilda
väntade på att Olivias grupp skulle bli klar så fikade vi
med Emma och sen Emmy o Frida på Espresso House.
Jag drack deras otroligt goda(!) chailatte. Mums.

 

Idag har mina skor kommit hem. Så ska ta kort lite
senare eller imorgon. Ehe. Och jag fick min insändare
publicerad i Metro. Jag tänkte lägga upp den här nu.
Även den jag svarade på så ni fattar vad jag skriver om. :)



Insändare från igår                                                         Mitt svar

Vad tycker ni?


Postat av: Frida

Haha "Thilda hade ätit järn". Såg roligt ut i mitt huvud (:

2011-08-24 @ 18:26:13
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback