185; happiness in a cup.

Hejsan.

Idag fick jag mitt andra lönebesked och jag blev
så lycklig att jag visste inte vad jag skulle ta vägen.
Nä, inte riktigt men det var bra. Och jag känner mig
så duktig när jag ser dom siffrorna. Haha. ♥

har varit och tränat i en timma också vilket gjorde mig ännu duktigare tyckte jag.

 

Jag har även försökt gå in mina nya skor. Jag har blåsor
på hälarna och under fötterna. Även prövat att dricka cafe
mocca. Inte så himla gott. Om man gör som Thilda och blandar
cafe latte och choklad blev det gott. Så ska väl göra det nästa gång.
Och jag ska köpa mig en termosmugg. En snygg en som Thilda har.

Hittade en jättesnygg på en blogg. Man kunde köpa den på
Lagerhaus så ska dit imorgon o kolla :) Blev jättesugen på att köpa en.
Ska nog köpa mer chailatte också som jag kan ha i skolan :)

 

Var och åt pizza till lunch med Olivia och Maria. Även om det
var en torsdag. Vi firade att vi hade fått lön. Typ. Och att Maria
skulle få lön. Hehe. Hade en riktigt bra dag idag.

Imorgon får jag veta om jag ska jobba nästa vecka.
Förhoppningsvis blir det två dagar. Lite mer pengar i september i så fall.

 

Imorgon ska jag alltså kolla på termosmugg och följa med
D o köpa filmer. Men nu ska jag nog hjälpa mamma med maten.

Puss.


Postat av: Thilda

Du vill vara som mig wopidobidoaa (:

Haha nej. MEn termosmugg är värt!

2011-08-25 @ 22:37:18
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback