289; friiiiiiiidaaayyyyy.

Det är äntligen fredag. Dock har jag naturlektion nu. Och min hjärna blir helt mosig av det. Orkar inte lyssna alls typ. Tittade på första avsnittet av julkalendern istället. Och sen kom Anders och gav mig en burk pepparkakor. Fast det är inte bara jag som ska äta pepparkakorna. Bea ska vara med, och Moa och Pernilla. Och typ hela mediaettan... fast det är lugnt. För till vårterminen börjar fadderfriday där jag ska få chilla i storan på fredagar istället för att gå på alla lektionerna. :) Gött.

 

Jag har en chokladkalender hemma hos D också. Och det är 2a idag så får öppna 2a luckan. Och idag eller imorgon ska vi baka pepparkakor. :D

Och nu ska jag... ha rast. Men sen ska jag nog vara med på lektionen..

 

Puss.




Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback