299; det är bara, regn hos mig.

Jag tänkte vara duktig och börja skriva på hemtentan i psykologi. Jag kommer inte på någonting att skriva. Jag vet inte ens vilket sällskap jag ska välja för allt är som en jättestor gröt. Det finns liksom inget ”scenario” det är bara gröt. Det finns ingen som hänger ihop typ. Och jag ser inga självklara svar på frågorna heller. Allt blir bara BLÖÖÖÖÖ.

 

Men vissa positiva saker är att jag ska till Ullared på söndag eller måndag. Och kanske få en jacka i julklapp. En mechilingubben jacka typ. Och att det är fredag imorgon och jag får ”äntligen” träffa min fina pojk igen. Jag träffade honom igår men saknar honom redan. Men det beror mest på att han varit upptagen hela dagen och inte hört av sig så mycket. Segt som bara fan. Okej. Det blir ingen socialpsykologi gjord ikväll. Seriöst, vad tänkte jag? Ska se om det går att titta på tv. :) det regnar ju så det kanske inte går..

 

puss,


Postat av: Frida

Man ska ju välja en av historierna ju. Och det är lätt att skilja på. Sedan händer det massa olika grejer i historierna, men det tycker jag är bra för då finns det mycket att välja på.

2011-12-08 @ 21:12:50
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback