301; hej livet, vad har du att erbjuda?

Är påväg till tandläkaren nu. Superkul, definitivt. Just idag glömde jag borsta tänderna (y) Men fick en hel ledig dag från skolan i alla fall. Fått ett härligt rivmärke i handen också. Underbart.


Sen ska jag åka och jobba också. Det ska bli en upplevelse! Med mobbare och allt. Kommer sluta med att jag får joina BUP eftersom allt är mitt eget fel. Jag har ju damp/attitydproblem... Det är vad hon på jobbet säger i alla fall. Och det måste ju vara sant. Nej men, jag var vuxen igår och fick en ny arbetsuppgift, jag hoppas hon får en ny arbetsplats. Det skulle väl vara det som gör min dag bättre.


Nä, men bäst. Min dag är rätt bra, sovmorgon hos bby och vi var tvungna att skrämma ut Dolly från under sängen. Hon har inte vågat komma ut för att gå på toa.... Men nu är hon ute, och hoppas hos stannar där så hon inte gömmer sig under sängen igen. Bortsett från att hon gav mig ett rivmärke mitt i handen verkar hon gilla mig för jag fick klappa henne sen.


Nu tror jag att jag har slut på saker att skriva.

puss


Postat av: Frida

Vi är för gamla för BUP. #fml

2011-12-13 @ 20:07:19
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback