304; I just want you for my own, more than you could ever know. Make my wish come true baby all I want for Christmas is you.

photo source: weheartit

 

Idag var jag och tränade en stund. Allt för att få en stark kropp. Stark och snygg. Ehe. Men jag känner att jag är på god väg numer i alla fall. Börjar få riktigt ordning på min träning, men måste få en mer strukturerad träning. Typ, vartannat träningspass konditionsträning och vartannat styrketräning och var tredje får bli pass av något slag. Så nästa vecka är det styrka som gäller. Ska kanske försöka få ihop två träningspass under nästa vecka. Jag önskar seriöst jag hade sådana magmuskler. Men det kommer typ ta ett år minst innan jag får sådana magmuskler. Men med lite disciplin ska det nog fan gå.

Förövrigt känner jag att min kropp är på g mot det jag vill ha det. Är rätt nöjd i nu läget. Måste bara få ordning på mina naglar också. Och få mina sår i händerna att läka så att jag kan använda dom utan att det gör svinont.

 

Har snöat in på en tjejs insperationbilder från hennes blogg, därför all utseendefixering på sistone. Här kan ni hitta hennes blogg.

 

Puss.



Postat av: LIEEYA - ART MY WAY ♡

Hej!

Jag firar min blogg och mig själv för att jag har haft bloggen i en månad drygt och även ritat i en månads tid, detta firar jag genom att ha bloggens allra första tävling! Kika gärna in och läs om tävlingen och delta. / Kram, Lieeya!

2011-12-16 @ 01:41:31
URL: http://lieeya.blogg.se/
Postat av: martina

hej!

är allt bra med dig idag? :)

2011-12-16 @ 06:21:08
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback