311; även barn till judar(gudar!) föds i skjul.

Jag har tjänat ca 30 000 i år. TRETTIOTUSEN. Haha. Det är inte klokt hur mycket pengar det faktiskt är. Och det är en bra sak. Men nu till det som inte är så bra.. jag har bränt 23 000. På saker jag inte ens kan minnas vad det är. Typ, mat. Har inte direkt köpt skitmycket kläder heller. Jag känner mig som jag borde vara med i lyxfällen. Men egentligen är 23 000 på ett halvår inte så mycket eftersom dom i lyxfällan brukar blåsa bort 23 tusen på en månad. Jag är i alla fall mind fucked över detta.

 

Annars så har jag en enorm träningsvärk i magen idag. Hade jag inte haft det hade jag nog känt att jag misslyckats. Haha. Men imorgon ska jag träna igen. Mera mage. :D sen får jag väl se vad det blir efter det.

Jag känner att denna veckan varit den bästa på länge; + jag fick jullov.

+ jag får lön imorgon.

+ Det är julafton snart.
+ Jag har tränat och ska göra det imorgon igen.
+ Jag tror jag bestämt nästa tatuering. Ska bara skissa upp den nu.

+ Jag fick veta att jag ska få extra lön i januari.
+ jag är grymt nöjd med mina betyg :D

- jag har träningsvärk.
- jag har inte 30 tusen i nuläget.
- jag måste börja spara till mitt gymkort.
- mitt internet vägrar fungera.


Angående rubriken, dom sjunger även barn till gudar föds i skjul. Men jag hörde även barn till judar och funderade på vilket jävla skämt det var.. inget visade det sig.

 

Puss.


Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-13 @ 00:08:39
URL: http://smsalåna.nu

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback