318; namnsdag.

Sitter och försöker hitta iphoneskal. Det är fan hopplöst. Hittar inga snygga i affär och fyndiq har tagit bort kategorin för bara iphone 3 skal. Tydligen är det så ute att det inte finns några skal till dom längre. Och i affärerna finns det inga snygga alls. Bara tråkiga enfärgade. Är sugen på något liknande som thilda har. Någon som har tips på vart jag kan hitta fina skal? Hemsida eller affär.

 

Imorgon ska jag försöka hitta något fint på rean i stan också. Jag ska definitivt gå in för det. Och kanske köpa ett till nagelvårdskit. Men satsar mest på kläder. Ska bara hitta något. Hoppas på lite mindre folk imorgon. (HAHA.) men om någon ska in och vill ha sällskap så är jag nog där ett tag.

 

Puss.


Postat av: Bea

Hajen! Där säljer dom skal för 20kr, för trean då. Fast det ligger ju i Varberg haha.. :p om det inte finns i göteborg?

2011-12-29 @ 21:58:33
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback