123; torsdag.

Känner att jag inte har något nytt att berätta. Idag är det jobbet som gäller. Imorgon är jag ledig och D lika så. Så imorgon ska jag tvätta och klippa gräset och lite sånt. Sen ska vi bara mysa. Och äta middag TILLSAMMANS. Härligt att vi jobbat olika skift hela veckan.

Ska få veta senare hur jag jobbar nästa vecka. Hoppas på mycket. Det är kul att var där jag varit dom senaste dagarna. Längtar inte riktigt lika mycket för de som är idag. Men, pengar kommer vräka in i slutet på augusti.

 

Mitt telefonbatteri har blivit bättre. Det tar inte slut med en gång längre. Det är bra. Kollar på runway project denna veckan också. Så så är det. Hoppas ni har en bra dag. Och det är kul att ni orkar fortsätta läsa.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback