125; jag behöver inspiration.

 

Jag vill faktiskt skriva i bloggen, även om jag är dålig på det. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har legat i sängen inte för länge, ätit en lagom sen frukost. Sen har jag mest varit inne för att det är så himla varmt. Jag är så himla slö. Men har klippt gräset i alla fall

Sitter och pratar med pappa. På msn. Så det så. Och spelar facebook spel. Och leter efter bilder på våran server. Så det så. Hej på er.


Postat av: Thilda

Kan bli Gbg, kan lika gärna bli Umeå eller Lund eller Linköping.. Får veta på fredag, på min födelsedag! Du får gärna hålla en tumme eller två för Göteborg, det ska jag göra!

2011-07-10 @ 09:57:46
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback