133; jag är bra.

Kom på att jag kanske kan söka jobb med bilderna jag visade på bloggen igår. Så det ska jag nog göra faktiskt. Ska även skriva ut och låta det bli en del av min portfolio.

Så när jag faktiskt plocka fram kameran så blir det riktigt bra grejer trots allt. Det är ju rätt häftigt. Jag kanske har talang ändå. Ska nog skriva ut bilderna efter detta. Så nu kan jag sätta upp produktfotografering på vad jag kan göra. Det känns bra.

 

Idag var jag på thaimassage. Det var otroligt skönt och kroppen är väldigt avslappnad nu. Synd att det fina vädret försvann igen. Och regnet kom tillbaka. Fast har lite filmer som vill bli tittade på. Kanske blir lite fotande. Om jag hittar inspirationen till det.

 

Jag hade 14 besökare igår. Fint att ni har kommit tillbaka. Det gör mig glad och får får mig att vilja blogga lite mer också. Liiite mer kommentarer hade varit jättefint. Och typ, om det är mer bilder, mer tips som ni vill läsa om eller om allt är bra som det är? Hade varit fint att få veta lite mer vad ni vill se.


Postat av: Bea

Tycker det är bra som det är(: intressant etc.

2011-07-18 @ 18:49:10
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback