137; torsdag. kreativ rubrik.

Gjorde lite fler ändringar i designen idag också. Tycker nog det blev riktigt bra. Nu är det bara en sak jag vill ändra på men vet inte riktigt hur man gör det.

Hur ändrar man vilken färg länkarna ”kommentarer” ”permalink” etc under inlägget? :)

Det kanske någon har koll på? Någon som vill dela detta i så fall?

 

Annars så lyckades jag sova bort ett jobberbjudande idag. Riktigt duktigt måste jag ju säga. Haha. Ska ha med mig mobilen på rummet från och med nu så jag inte missar sånt. Men nu får jag lite paus innan jag ska jobba igen imorgon. Kanske lika bra det eftersom jag är supertrött idag. Men det ska nog en promenad ordna. Ska snart gå ut en sväng.

 

Det blev inget med fotojobb. Tyvärr. Kanske en annan gång dock. Men kanske min post har kommit. Då ska jag fota. Men om inte. Då får ni vänta.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback