146; nästan lön?

Om trettiotre minuter så är det lön. Förhoppningsvis. Vet inte ännu, annars måste jag ringa till jobbet och fråga vad som hände. Kanske kan få lite mer jobb.

 

Jag hade tänkt att detta inlägget skulle vigas till osäkerhet när det kommer till utseende och shopping. Jag har fått längre hår under sommaren, något jag hade hoppats på att uppnå. Och det lyckades jag med. Vill dock att det växer ännu mer så kanske jag tycker att jag ser bättre ut. För jag har än en gång gått in i en viss osäkerhet när det kommer till utseende. Vilket leder mig till att jag vill shoppa massa fina kläder jag kan ha så jag känner mig bättre. Superlöjligt tycker jag egentligen. Men det får mig att känna mig fin, ett tag. Sen går det över.

Och då måste jag köpa mer kläder.

 

Vill gå ut snart också. Mest för att se om det är så kul som det verkar. Men först måste jag har pengar. Och om tretton minuter kanske jag fått pengar. Kanske inte? Vet inte när pengar förs över. Någon annan som vet det?


Postat av: Thilda

För att det ska bli lyckat finns bara två saker som ehövs - bra sällskap och bra musik (:

2011-07-27 @ 14:20:21
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback