149; en del plockar vingar från änglar som dom mött. Andra plockar sina, från insekter som dött.

Jag har haft en fin ledig dag idag. Varit på ikea med D (han sitter och säger att jag ska skriva min vackra pojkvän här istället för D) o sen var vi hemma hos honom en stund och satte ihop hyllorna som D köpte. Det blev riktigt bra faktiskt och nu har han massor av plats att köpa och ställa in nya filmer på.

 

Blev väckt idag av jobbet också. Fast valde att säga nej. Kände att jag behövde en ledig dag. Har ska jobba imorgon istället och sen vara hemma när mina föräldrar kommer hem på kvällen. Tre veckors ensamhet lider mot sitt slut. Inte för att jag har varit helt ensam direkt. Men ändå.

 

Ska göra en ny header snart också. Har en fin idé så ska göra det. Ska bara komma ihåg min andra idé också...

men snart ska jag hoppa i säng. Ska bara kolla klart Criminal Minds.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback