152; duktig idag med.

Även idag är det träning som gäller. Fast på gymmet denna gången. Ska börja röra mig strax. Sen blir det grillning ikväll med ett par vänner till föräldrarna här hemma. Ska bli mysig.

Sen ska jag fixa med bankkonton och överföra pengar och liknande. :)

 

Så även idag ska jag vara duktig. Och på fredag när det är filmkväll så har jag o bea kommit överens om att morötter o popcorn är bra snacks. :D känns väldigt bra faktiskt.

 

Har beställt gossip girl säsong 1-3 nu. Nöjd. Blev strax under sexhundra för alla tre. Känns riktigt bra faktiskt. :)

men nu ska jag göra mig i ordning för att åka. Puss!


Postat av: Bea

Hahah, kaniner forever! :p

2011-07-30 @ 22:56:03
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback