153; I believe in Karma what you give is what you get returned.

Förlåt för reklamen men mer poäng på så sätt. Men det är faktiskt en rätt bra sida. Och hoppas på att få biobiljetter snart.

 

Men till annat nu då. Jag var och tränade i ungefär en timma förut. Så det börjar arta sig. Även om mina ben är döda idag efter rundan igår. Så orkar inte gå idag utan ska ut imorgon istället.

Bea, vill du gå/springa tillsammans någon gång? Typ innan filmkvällen på fredag eller nåt?

Just nu är jag döhungrig men tänkte ta det lugnt med maten så jag inte äter för mycket.

 

Nu när jag inte jobbat på kexen på två veckor har jag förlorat vilken dag det är igen. Haha. Så har svårt att inse att det är lördag idag. Har även bestämt mig för att ha större självkontroll på kexen också . Har ätit alldeles för mycket onyttigt. Så ska hålla mig undan från kakorna och ha med mig frukt och så.

 

Puss!


Postat av: Bea

Ja gärna (: säg bara till!

2011-07-30 @ 20:12:05
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback