97; fml.

Sitter och väntar på att åka. Ska först hem till D och mata hans katt, sen ska jag möta upp tjejerna på centralen/hjalmar.

 

Om du vill kan du hoppa över detta.

Just nu sitter jag bara och hatar allting. Sitter och skickar arga sms till D. Utan någon större anledning egentligen. Men jag är arg på honom.

(jag vet att han inte har stängt av mobilen för att undvika mig. Jag vet det jag vet det jag vet det...)

Fast egentligen är jag inte arg på honom. Har ingen anledning.

(förutom att han inte sätter på sin mobiltelefon.)

Är mest arg på mig själv typ. För att jag är alldeles för orolig.

(vet att det inte finns någon anledning till det heller.)

Vill bara att han ska komma hem nu på en gång. Men det kan jag inte säga till honom för då förstör jag bara allting.

 

Och börja läsa här istället.

Apati är en bra lösning. Fast inte just idag. För idag ska jag vara med kompisar och förhoppningsvis bada, beror på om poolen blir varm eller inte. Det ser ju ut som vädret ska bli bättre i alla fall. Det är ju positivt. Men snart ska det nog bli varmt i poolen också. Ska åka härifrån om en halvtimma. Och vara tillbaka om typ. Två.

Nu ska jag övergå till att deppa lite till. Men har skrivit 100 inlägg nu. Det är ju bra.

Puss.


Postat av: Thilda

Åh Natalie! Du är verkligen inte ensam. Jag är precis likadan. Skrattade rakt ut för att det likagärna kunde varit mina ord. Kärleken gör en galen. Jag saknar min älskling också.. ska skicka ett lagom argt/ge mig uppmärksamhet sms till honom just nu faktiskt. Och få honom att lova att komma till mig i veckan. (:

2011-06-12 @ 20:11:10
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback