99; Now that Janie's got a gun, she ain't never gonna be the same./ Janie's got a gun

Nu är det två dagar kvar.

Fick prata i telefon med D i en halvtimma igår natt. Så nu är det lugnt. Nu ska jag klara mig i två dagar. Idag har jag orkat fota lite. :) och har redan städat. Det är bra. Så nu är det bara att åka hem till D som är kvar innan pappa kommer hem. Kanske kan klippa gräset ikväll. Annars blir det imorgon.

Kanske ska förbi life också och köpa ricinolja. Får se om jag hinner med det. Eller snarare orkar med det. Hinner gör jag nog. Haha. Känner mig rätt så seg idag. Som jag inte sovit tillräckligt mycket typ. Får vila upp mig innan tisdag.

 

Kul att det finns de som orkar läsa mina deppinlägg. Haha. Men nu ska jag bli gladare iallfall. Hälften av tiden har passerat. Så nu är det bara positiva saker. Och jag ska få presenter när D kommer hem.

Och han har hittat en fin födelsedagspresent till mig också har jag hört. Hatar överraskningar från de jag är ihop med så antigen vet jag precis vad jag ska få eller i alla fall ha en aning om vad det är. Med mitt ex följde jag alltid med och köpte grejer så jag visste exakt vad jag skulle få. D däremot tycker det är mycket roligare att se mig plågas när jag försöker lista ut vad han ska köpa/har köpt. Haha. Men nu vet jag i alla fall lite. :)

 

Se, idag är jag ju glaaad. :)

Pusspuss.

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback