112; tankar.

Idag är det onsdag och en vecka tills jag fyller 18. Jävligt coolt måste jag säga.”Jävligt coolt”. Haha, eller inte. Jag kunde ju ändå inte ta mitt körkort än för jag kan inte plugga teori helt ärligt för det är skitsvårt att plugga in en hel bok. Jag vet ju inte vad jag ska läsa på mycket om eller hur jag ska läsa det.

Måste antagligen gå på teorilektioner på körskolan. Men det är dyyyrt. Så ska gå intensivkurs till hösten så kanske jag kan lära mig något och sedan ta körkortet.

 

Hade en mardröm innan jag vaknade imorse. Jag hatar mardrömmar. Jag drömmer hellre om monster och mördare än de mardrömmar jag har. Drömmer om ensamhet, att bli lämnad. Och det är skitjobbigt att vakna upp ensam efter en sån dröm. Fick ringa och störa D i jobbet när jag vaknade. Det var säkerligen inte särskilt kul eftersom jag hörde hans kompisar skratta i bakgrunden. Askul att ha en livrädd flickvän i telefonen då.

Kanske ska åka hem till honom redan idag. Beror på om vi gör om mitt rum idag eller inte.

 

Men först måste jag lista ut om jag ska göra risotto eller om jag ska göra något annat till middag idag. Ska rota lite i frysen sen så får jag se om jag hittar något roligt där inne. Men nu ska jag fortsätta dricka te.


Postat av: Anonym

http://photobyella.se/2011/june/tha-winner-ny-omgang.html#comment



Klicka och anmäl dig till dagens blogg!

kram



(psst, din blogg är grymt fiin!)

2011-06-22 @ 12:51:07
Postat av: Anna

Nej, det tror jag inte. mattias ska jobba natt, och jag vet inte om jag är så sugen på att festa, är ganska pank :/

2011-06-22 @ 22:07:08
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback