118; oinspirerad.

Satt och skrev ett inlägg förut om hur oinspirerad jag är just nu. Lyckades ta bort det.Jag är väldigt oinspirerad måste jag ju säga.

Nu är det fyra timmar kvar till min artonde födelsedag. Hur coolt är inte det då? Myndig och sånt häftigt. Och sen ska jag jobba. Fränt.

Men jag ska i alla fall få vattenmelon på sängen imorgon hoppas jag :) jag älskar vattenmelon :)))))) ska få en ascool tårta också. Ska baka imorgon. Har funderat lite på om jag ska baka på lördag och tror jag ska göra kladdkaka innan tjejerna kommer. Jappjapp.

 

Ska försöka bli mer inspirerad och fota mera. Imorgon kanske jag får lite grejor jag kan visa upp för er. Tror jag kommer få lite kläder i alla fall ;)

Något jag är väldigt inspirerad av är nästa sommars jobb. Om jag får vara där har jag möjlighet till fast jobb, och bra betalt. Men om jag säger vad det är så kanske det inte blir av.

 

Detta inlägget har tagit en timma att skriva. Fick lite gäster i mitten och så. Nu börjar en ny säsong av supersize vs superskinny. Det är rätt kul att titta på faktiskt. Rätt sjukt att folk kan äta så lite/mycket. Måste äta. Även om jag ibland känner att jag inte vill, så måste jag äta. Annars blir jag bara yr, jobbig och grinig. Gillar inte när dom är längre än mig och väger mindre än mig.

Åh, jag är väldigt oinspirerad angående bloggen. Vet inte vad jag ska skriva om. Tips?


Postat av: Bea

Vad du gör om dagarna typ? (:

2011-06-28 @ 20:40:11
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback