81; less is more.

Första dagen på sommarlovet. Underbart. Ska åka iväg till D och vara där tills på lördag minst. Får helt enkelt se hur det blir. Lovar att försöka uppdatera under tiden jag är där och inte bli jättetråkig. Ska ta med mig min kamera på torsdag och fredag när vi ska iväg på grillning och avslutningsfesten. Så det blir lite bilder som kan komma upp iallafall. Det blir väl roligt? :)

 

Har inte gjort så mycket idag. Smsat lite med D och bestämt vad jag ska plocka med mig hemifrån som ska med både torsdag och fredag. Eller försöker. Tror hans somnat om. Snart ska jag väl åka bort till honom. Om han är vaken det vill säga.

 

Eftersom min ipod inte vill samarbeta och spela musik. Eftersom uttaget gått sönder. Men har tagit fram min lilla mp3 och lagt över lite musik till. Fall ni ville veta. Idag ska jag få D att fota mitt hår också. Har en idé där jag ska ta före sommaren och efter sommaren bilder för att se hur mycket det växt. Så vi får se 16 augusti om mitt hår har växt något. :)

(Detta gör jag inte alls för att reta Olivia. I alla fall inte till en viss del.)



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback