88; lyckat på facebook och nationaldagen.

Sveriges nationaldag idag. Vi firar vår flagga. Jag måste ju säga att man kunde valt en bättre dag än svenska flaggans dag att lägga nationaldagen på. Men jag antar att de som jobbar på ”vanliga” jobb och fortfarande går i skolan är glada eftersom det är en lång helg.

 

Mitt ps bråkar fortfarande med mig. (Bea, du kanske vill hjälpa mig på lördag?) Annars hade jag gjort en fin bild om en artikel jag läste i GT idag. Men istället får det bara bli att jag länkar till den istället. Det gick inte riktigt som tjejen planerade. Ni kan läsa om det här. Jag skrattade.

 

Nu har jag inget mer att berätta om. Jag har badat. Inte solat så mycket för det var för varmt. Och jag har köpt hamburgare och sådant tills på lördag. Trevligtrevligt.


Postat av: Bea

Haha, ja det kan jag göra(:

2011-06-06 @ 22:38:49
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback