90; långt inlägg!

Ensamensamensam.

Nu sitter D på ett flygplan mot London, England. Och pappa är på sweden rock. Mamma är och jobbar och min bror är i skolan. Skulle klippt gräset idag, men som tur att det regnar. Sitter och tittar på sista avsnittet av säsong ett av gossip girl. Det håller på att sluta. Trist. För då har jag inget att se på resten av veckan.

Jag märkte nu att jag saknar sex avsnitt av säsongen. Men hittat en hemsida där jag kan se resten.

 

Hade någon plan förut om att skriva av mig ordentligt. Men vet inte vad jag ska skriva av mig om. Just nu känner jag mig inte så ensam men om två dagar kommer jag känna mig övergiven. Och då är det ytterligare tre dagar kvar innan D kommer hem. Fast får ju lite annat sällskap på lördag. Det är ju tur det.

Annars så kan jag ju skriva om min stress som min pappa kallar det. Över jobb skola utbildning framgång pengar och sådant. Blir knäpp på allting. Vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska lyckas med det. Och det gör mig uppenbarligen stressad.

Mina föräldrar tycker jag tar i alldeles för mycket. Men jag vet inte. Jag vet ingenting typ. När jag tar studenten vill jag hitta jobb med en gång eftersom annars kommer jag stressa sönder och tro att jag kommer dö.

 

Nu regnar det igen. Har ni några tips på vad jag ska göra idag? Ska snart städa och äta frukost. Halv tolv. Eller om jag fortsätter skriva detta inlägg i denna takten så kommer jag nog äta frukost halv två. Nu ska jag lista ut vad jag ska äta till frukost också. Kladdkaka hade varit gott. :)

Har inte skrivit något på två dagar typ. Och bara haft kass uppdatering och nu får ni värsta inlägget. Haha. Ska skriva ett till sen om bion också tror jag. Och typ igår.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback