92; sommaren är kort, nästan regnar bort.

Hej på er fina.

Har haft en myskväll med mamma med pizza, film och godis. Sitter och kollar på ettan nu på någon tonårsthriller serie. Första avsnittet. Och mitt internet dampar loss som in i helvete just nu. Men får se om det fixar sig ändå.

 

Varit inne och kollar runt på download festivalen och såg att min pojkvän försöker fly från mig i två dagar istället för en. Vet att han älskar mig. Verkligen... haha. Nej, men jag borde vara snäll mot honom så han vill komma hem till mig överhuvud taget. Får väl hoppas på det.

Han har lovat mig en present. Får väl se om han vill komma hem till mig som sagt.

 

Jag har alltså lyckats med att kunna hålla flödet på bloggen någorlunda bra. Så ni kan läsa lite om mitt sommarlov. Är ni underhållna?


Postat av: bea

JA :D

2011-06-09 @ 22:27:34
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback