93; Mitt i natten, fast jag skrev det inte nu.

Jag saknar dig.

Hatar när du åker iväg. Speciellt utomlands. Oron sitter som klor i bröstet på mig. Varför, det vet jag inte egentligen. Allt bara suger hela tiden. Känner att jag vill sova bort allt. Funderade på att träna imorgon, om jag orkar. Eller om jag ska vara hemma med mamma. Vet inte vad jag orkar med egentligen.

Får helt enkelt se imorgon. På lördag kommer jag orka allt. För då slipper jag tänka så mycket, bara vara. Nu har jag helt enkelt för mycket tid till att tänka. Speciellt idag då jag bara suttit inne.

Och du har bara varit i 14 timmar.

 

Jag klarar inte att du är borta fem dagar. Får dåligt samvete då jag tänker på Thilda och Anton. Känner mig verkligen superlöjlig då. Jag menar fem dagar mot hela sommaren. Känner att jag överreagerar. Lite. ”Lite.”

 

Att känna för mycket. Det är inte mitt problem. Att känna för lite och ignorera för mycket är nog min grej. Förutom oron. Den är alltid där nästan. Jag måste börja koppla av.

Just nu har jag oro för att D inte kommer hem till mig. Som alltid. Och jag vet att det inte är så. Långt inne någonstans vet jag att det inte är så. Men det är inte den känslan jag får. Fast det är känslan av trygghet även när han är långt bort jag fortfarande vill ha.

Men va fan, jag är inte ens säker på om jag räcker till när jag sover hemma hos honom och han är ute. Är ju rädd att han inte ska komma hem, gå hem med någon annan. Love it liksom. Och då ligger jag ändå hans säng, vår säng. Och det är det han säger själv.

 

Oro plus överkänslighet. Det känns bra.

 

Vet att ni älskar att läsa sånt här.


Postat av: bea

<3

2011-06-10 @ 16:19:19
URL: http://emightesss.blogg.se/
Postat av: Thilda

Du behöver inte känna dig löjlig. Vet inte om du märkte i Höstas när Anton var i stockholm i fem dagar och jag grät tom i skolan över att jag saknade honom. (sen att han var där med två av sina ex hjälpte ju inte iof). Men ja, det är lite synd om mig. Men det är synd om dig med. Visst känner man sig självisk? När man inte riktigt kan unna de all den glädje för att man är orolig? Det är fan inte enkelt!

2011-06-12 @ 20:17:25
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback