94; fredag.

Idag har jag än en gång försökt hitta sätt att göra bloggen finare. Det går inte så bra. Hittar inte koderna på det jag vill göra. Om någon vet någon bra hemsida förutom designadinblogg.se så blir det bra.

 

Idag har jag och min mamma satt upp min rullgardin rätt, flyttat mina vanliga gardiner, matat kitty, handlat till imorgon, jag har städat och gjort i ordning på mitt skrivbord. Jag trodde inte jag skulle orka göra någonting idag men det blev ändå en del grejer. :)

Även kollar om gräsklipparen funkar, men det gjorde den inte.

Smsat lite med pojken på andra sidan havet, men han verkar lite upptagen.

 

Har även fått mitt betyg hemskickat idag. Ohja, vad ska man säga. Mamma är skitstolt över mig. Och jag känner att jag kanske borde fått bättre? Har även frågar facebook om någon vill vara med mig idag. Verkar inte som det. :(

 

 



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback