7; jag plockar i diskmaskinen, och mamma plockar ur den.

Lång dag i skolan idag. Jag är svinigt trött, och ändå var vi bara i skolan till klockan sex. Vi hade after school. Gjorde tacos och spelade kort. Det var kul men vet inte om det var så himla värt däremot, vi var typ bara elva personer. Fast vet inte om man ska räkna två, eftersom dom bara satt för sig själva hela tiden. Men de får ju göra vad det vill.

Denna vecka är det inte så mycket. Det är skönt. Imorgon är det en redovisning sen inte så mycket viktigt. Onsdag är vi lediga på och torsdag börjar vi sent och jag slutar lite efter två för jag ska på möte med matleverantörerna. Så jävla cool är jag. Och sen är det då fredag. Bra. Och sen så är det nästa vecka som kommer bli asnice. Hehe.

Jag har även fotat lite idag och blev klar med D's filmblogg. Så nu får vi se hur det går med dem. Men nu ska jag glo vidare på Chuck och lägga upp bilder på bloggen. (:


Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-03-29 @ 11:25:39
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback