8; kärlek är som en vässad kniv.

Just nu sitter jag i skolan. Har fotolektion men ingen som helst kreativitet. Försöker komma på vad jag ska fota till mitt TWO-projekt som ska vara inne om en månad. På det ena projektet har jag kommit rätt långt, det andra däremot har jag inte gjort något alls på. Så jävla duktig. Men imorgon är jag ledig så ska försöka gå ut och fota då. Annars kommer detta bara gå rakt ut i skogen. Haha, lite dit jag borde gå egentligen och fota. Men tycker skogen mest är ful just nu. Men har sett på lite andra bloggar att våren håller på att komma fram. Så kanske jag kan hitta lite vår imorgon.

 

Just nu lyssnar jag på mitt fina kärleksband Raubiter. Älskar deras texter, vet inte varför egentligen men tycker dom är tillräckligt fina för att det ska sticka till lite i hjärtat när man lyssnar på dom. Typ som kent fast inte alls samma genre. Enligt den bästa sidan Wikipedia är dom "ett svenskt industrimetalband". Vet inte riktigt vad man ska klassa dom som.


Blev faktiskt lite glad när jag loggade in och hade en ny kommentar och var uppe i femton unika besökare. Så jävla cool är jag alltså. Ehe. Nu ska jag ägna mig åt mindre viktiga saker.


Postat av: sannalitens.blogg.se

Hoppas du har haft en bra dag hittills sötnos :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-29 @ 15:37:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: bea

jag bytte ju projekt, haha, lite sent känns de som :o

2011-03-29 @ 18:49:45
URL: http://emightesss.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback