39. Vart är solen?

Igår var det valborg och jag och D var i delsjön med några andra och grillade. Var mysigt fast röken från elden blåste på en hela tiden och jag har fått ont i halsen för det var kallt. Och ändå badade två utav dom vi var där med. Puckon, galningar. Jag slapp iallafall och det är det som är viktigast ju.

 

Men ändå attackerar förkylningen som bara fan. Elakt. Är trött också. Vet egentligen inte om jag kommer orka äta sen. Hoppas på att det blir varmt imorgon så man kan svettas bort allt detta. Har lite ont i magen dock. Blä.

 

Hade matteprov i fredags och vet egentligen inte hur det kunde gått. Men G kanske. Hoppas på det i alla fall för vill inte göra om det. Men nu ska jag återvända till tvn.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback