41; måndag denna måndag igen.

Måndag och skola igen.

Fotolektioner som går ut på att låtsas göra något. Har arton klara bilder till mitt naturprojekt, bra jobbat lixom. Ska lägga upp bilderna strax tror jag. Som inspiration typ. Kände bara att en ful liten stämpel behövdes göras. Jag har bra självförtroende serru.

 

Idag ska jag och köpa nya jeans eftersom dom jag har är trasiga som in i helvete. Kände att nya hade varit en fin idé. Sen ska jag även köpa mig ett fint skärp, är på shoppinghumör. Trevligttrevligt.

 

Spotify har begränsat lyssnartiden för gratis användare till 10 timmar i månaden. Det skapar större samtal på skolan är att Usama är död. Intressant måste jag säga. Jag har blivit inbjuden till en till av dessa gratis spotify sidor men jag är skeptisk. Jag vet inte om det funkar. Men här är iallafall länken för er intresserade. Här är en jag gillar bättre dock. Litar mer på den för har för mig min kompis lyckades och det funkade för henne.



Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback