42; blogg.se har damp.

Blogg.se är konstiga och mina inlägg publiceras typ inte. Har foto nu men har ingenting att göra.

 

Det är tjugoen skoldagar kvar. Tjugonio dagar totalt. Och ändå känns det som det är hundra år kvar innan jag kan bli ledig och bara ta det lugnt. Skolan känns mest som en nödvändigt ont än något som ger mig något nu. Har typ tre nationella prov kvar eller nåt. Vet inte. Det är de som stör mest just nu. Måste försöka få ordning på mitt tal.

 

Sitter och fulredigerar massa bilder och funderar på om jag ska hämta mitt tal och renskriva det på datorn. Fast egentligen så vet jag inte ens vad jag har att renskriva så kanske inte är den bästa idén. Kanske istället ska börja fundera på mer exakt vad jag vill ta upp om teckenspråk. Herrejävlar vad svårt allt är. :<<<<<<<<<


Postat av: Anna

jag med :D

2011-05-04 @ 21:13:44
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Lämna en kommentar

namn:

email: (visas ej)

har du en blogg?


Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback